2011. szeptember 19., hétfő

Juhtúrós tésztamuffin


Hozzávalók:
300 g nagykocka tészta
500 g túró
100 g juhtúró
100 g sonka
450 g tejföl

olaj

A tésztát bő vízben kifőzöm. Míg fő a tészta, addig megpirítom pici olajon a kicsi kockára vágott sonkát, a túrót és a juhtúrót pedig villával összekeverem.
Amikor a tészta készen van, a túróval és a sonkával összekeverem, rakok hozzá kb. 300 g tejfölt és ízlés szerint sózom.
A tészta negyedét én muffinformába töltöttem, tetejére pici tejfölt csorgattam és 15 percre sütőbe tettem (grillező funkcióval).


A tészta másik felét hőálló tálba tettem, tetejét bőven beterítettem tejföllel és az előző adaghoz hasonlóan 15 percig sütöttem.
Én imádom extra tejföllel, így én mindig rakok még hozzá fogyasztás előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése